Gwarancja
GWARANCJA:
1.Na nasze wszystkie koła PRO-WAY udzielamy 2 letniej gwarancji licząc od dnia zakupu.
2.Gwarancji podlegają koła, które mają wadę fabryczną od nowości lub wada wystąpiła podczas użytkowania.
3.Dokumentem uprawniającym do skorzystania z gwarancji jest faktura zakupu od pierwszego właściciela oraz karta gwarancyjna.
4.Koła, które zostały uszkodzone z winy użytkownika lub nieprawidłowego użytkowania nie podlegają gwarancji natomiast
kupujący może skorzystać z programu CRASH REPLACEMENT.
5.Komponenty z których zbudowane są koła czyli: łożyska w piastach,uszczelniacze,zapadki,bębenek,
nie podlegają gwarancji ponieważ są to elementy, które w naturalny sposób się zużywają chyba, że
posiadają wadę fabryczną.To samo tyczy się zużywania powierzchni hamującej na obręczy.Ścieranie jest naturalnym procesem.
6.Proszę zwrócić uwagę, żeby koła odsyłane do Nas były bezpiecznie zapakowane w karton, aby nie uległy uszkodzeniu podczas
transportu.Jeśli koła zostaną uszkodzone gwarancja nie będzie mogła zostać rozpatrzona.
7.Opis (jak doszło do uszkodzenia kół,czy jest to usterka fabryczna),zdjęcia oraz jakie jest żądanie klienta:
-wymiana kół,
-naprawa części wadliwej
-zwrot środków
proszę wysłać do Nas w zgłoszeniu reklamacyjnym na adres meilowy info@pro-way.pl
8.Wyślij koła kurierem na adres:
PRO-WAY Sylwester Janiszewski
Ul. Gliwicka 231
40-860 Katowice
Numer telefonu dla kuriera 693-840-580
9.Wysyłane koła powinny mieć zdjęte opony, kasetę i być wyczyszczone.To przyspieszy proces wymiany lub naprawy.
10.Po otrzymaniu kół i ich sprawdzenia powiadomimy Państwa o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
11.Naprawa lub wymiana wadliwej częsci nastąpi do 14 dni roboczych.
Zazwyczaj są to 3-4 dni robocze o ile posiadamy potrzebne częsci do wymian na stanie.
W przypadku kiedy nie będziemy posiadali potrzebnych części na magazynie i będziemy musieli je zamówić od producenta
czas wymiany lub naprawy może się nieznacznie wydłuzyć.
12.Po wymiane kół lub naprawie usterki niezwłocznie odsyłamy koła do Panstwa.
Program CRASH REPLACEMENT
1.Wszystkie koła PRO-WAY zakupione od Nas podlegają 3 letniemu programowi CRASH REPLACEMENT.
2.Dokumentem uprawniającym do skorzystania z programu CRASH REPLACEMENT jest faktura zakupu od pierwszego właściciela oraz karta gwarancyjna.
3.Program uwzględnia specjalny rabat na cześci, które zostały uszkodzone podczas eksploatacji z winy użytkownika.
4.Zgłoszenie usterki (opisać jak powstała usterka i co jest prawdopodobnie do wymiany) proszę wysłać do Nas e-mail na adres: info@pro-way.pl
5.W odpowiedzi wyślemy kosztorys z uwzględnieniem specjalnych rabatów na części.
6.Po akceptacji kosztorysu i naprawie kół odsyłamy je do Państwa.